یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


7 ستاره آسمونی

سلام به همگی 

سلام هانی سارا زاگرس ملیکا ملینا آریا آرین ...عزیزای خوبم

این نوشته ام برا همتونه برای شما رفیقای 7 ستاره عزیزم

اونایی که توی 3 دهه پیش همرام و همدمم بودن نیستن...اونایی که باید نباشن هستن"دهه 8" این از لطف اوستا کریمه که بهم لطف داره...اونه که هنوز تنهام نزاشته و نخواهد گذاشت...

چشم آبی ، اونیکه آسمونو میشه توی چشاش دید اونیکه با خنده هاش همه رو شیفته خودش میکنه اونیکه معرفتش برا هممون اثبات شدس اونیکه با داستانهاش زندگی میکنیم، رفیق همه ماست...رفیقاش برا کامنت نوشتن سر از پا نمیشناسن اگه یکی از دوستاش نیاد کامنت بزاره ،همشون نگرانش میشن...به اینا نمیشه گفت دوست، به اینا باید بگی فرشته آسمونی ..دوستای رویایی ..دوستایی که هر کسی آرزوی داشتنشو میکنه...

خودم بامعرفت نیستم ولی همین 7 ستاره عزیزم ، معرفت دارن اندازه کهکشانها...

دوستون دارم پیشاپیش عیدتون مبارک ایشاالله سال خوبی برا همتون باشه برا هممون باشه برا کل دنیا باشه

عکس یه ترک اسپانیایی  سال 95 رو زدم ادامه مطلب و فقط شما 7 ستاره میخام ببینید نه کس دیگه خواهشا رمزو به کسی ندین 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

سال 95 بر همتون مبارک


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت9:09---11 شهريور 1395
میشه بپرسم موهاتون چه رنگیه یه جا تیرس یه جا روشنه !!!!

شما باز حداقل اولا مَردین موهاتون بریزه بازم بهتر از اینکه خانوم باشین و موهاتون بریزه تازه الان سنتونم خوبه من موهام نصفه شده بس که این دوستای حسودم وقتی موهام پربود گفتن ایشاالله کچل بشی اینم دعای خب هیچیدیگه الان موقع امتاحانا و آزمونا موهام دسته دسته میریزه تازه ابروهامو مژه هامم همینطور

حیف که دستم بهشون نمیرسه و گرنه تیکه تیکشون میکردم پسر خالم که موهاش میریزه کچل میکنه که حداقل بزرگتر شد بریزه ولی منکه دخترم چی کار کنم هعییییییی آخر تابستون موهامو کوتاه کوتا باید بکنم عین پسرا بلکه بتونم یکم از این چیزایی که مادر جونم میگه بزنم به سرم ریشش محکم بشه ببینم تاثیر داره حیف این همه مو مخ دوستمو زدم باهم بریم کوتاه کنیم بلکه کمتر غصه بخورم
پاسخ یوسف:سلام من موهام هم مشکی عه و هم بعضی ها میگن جو گندمی عه... والا خودمم نمیدونم چه رنگیه ...هی رنگ موهام عوض بدل میشن... آره برا پسر کچل بودن مهم نیس ولی برا یه دختر خیلی خیلی سخته ... البته استرس زیاد هم باعث این ریزش موهامون شده... ازت میخام که بخاطر درس و رفیق و خیلی چیزای دیگه استرس نداشته باشی تا موهات نریزه... گریه هم نکن که منم گریه ام میگیره هآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ... مرسی از نظرات خوبت زهرا جان عزیز و بزرگوار و مهربون


هانی
ساعت17:04---25 اسفند 1394
ای وللللللللللللللللل....به این میگن آهنگ...باکلاس بگم میشه...او مای گاد..به این میگن میوزیک...هههههه
پاسخ:سلام فدات بشم داداش گلم...قربون چشای آبی ات برم داداشی...این آهنگ رو اول از همه بخاطر تو گذاشتم و بخاطر رفیقای بامعرفتمون ملیکا ملینا سارا زاگرس اریا و آرین عزیز گذاشتم...خوشحالم که خوش ات اومد...
پاسخ:داداش گلم منتظرت می مونم تا از بیمارستان به سلامتی برگردی...خیلی آقایی داداش هانی خیلی مخلصتم
پاسخ:از کامنت خوشگل ات ممنونم یه دنیا مرررررررررررررسی بشی عزیز


هانی
ساعت20:10---24 اسفند 1394
دلخورم ازت....چرا وبلاگت آهنگ نداره؟؟؟...
پاسخ:سلام چشم آبی...خوبی داداشی؟ منکه حالم خیلی بده...هم استرس دارم هم افسردم... اولا که داداشی این وبلاگ جفتمونه....هشتما که وبلاگ یوسف بدون داداشش هانی،همین بی آهنگ بمونه بهتره...
پاسخ: دوما که یه آهنگ غمگین امشب انتخاب میکنم میزارم ...خیلی غمگین ، چونکه عید من همیشه غمو غصه اس... این آهنگم بخاطر عزیزترین ریفیقم چشم آبی میزارم.. از کامنتی که دادی ممنونم خوشحالم کردی عزیز..خیلی خوشحال شدم خدا ازت راضی باشه پسر
پاسخ:اینم آهنگ "وطن "از پویا ...به خاطر و افتخار عزیزترین و گرامی ترین دوستم هانی هانتد ...


ارین
ساعت21:16---22 اسفند 1394
چاکریممممممممممممممم اینم واس خاطر گل روی اقامهندس خودمون
پاسخ:سلام آرین خوبی پسر؟ مرسی داداش عزیزم که کامنت دادی... حیف که خودت نخواستی کامنت بدی، اگه قبلش کامنتت بهم میرسید هم خوشحال میشدم و هم یه چیزی توی ذهنم آماده کرده بودم که بهت بگم ولی بخدا الان کلا یادم رف بگم داداش آریای گلم رو از طرف من ببوسش بخدا اون خیلی خیلی پسر خوبیه...البته خود تو خیلی خوبی بخدا خیلی بامعرفت هستین مرررررسی داداشای گلم


اریا
ساعت20:51---22 اسفند 1394
سلام اقایوسف یه کم دیر بازشدن ولی دیدیمشون.خوب بودن همشون درباره شبیه بودنت به مغزای کامپیوتر منم با هانی و ملیکاخانم موافقم.ارین از همشون بیشتر اونکه عینک تیره زدین دوس داره .دیگه کامنت نداد گفت دیگه من کامن بدم به جای دوتامون.موفق باشین اقایوسف ممنون که هانی رو درک میکنین
پاسخ:سلام دوتا داداشای عزیزم سلام آرین سلام آریا خوب هستین عزیزا...خیلی خوشحال شدم اومدین دیدین... هانی رو همیشه درکش میکنم ولی اون تازگیا منو درکم نمیکنه....منظورم و هدفم از گذاشتن این عکسا فقط این بود که شما دوتا هم مثل هانی منو ببینید و البته زاگرس و آجی سارا هم حتما بیان ببینن.. خیلی خوشحال شدم که کامنت دادی ... از اینکه آرین نخواست کامنت بده خیلی خیلی ناراحت شدم...دست خودم نیس چون رو کامنتای شما دوتا حساب باز کرده بودم.... بازم زحمت کشیدی داداش آریا مرسی


هانی
ساعت22:04---21 اسفند 1394
دیدی یوسف؟...دیدی؟...ناموسن دیدی؟؟...ملیکا هم میگه شبیه مخای کامپیوتر هستی...حالا دیدی هی بهت میگم شبیه دانشمندایی الکی نمیگم...دیدی ناموسن؟؟؟...ای ول پرنسس ملیکا..ای ولللللللل
پاسخ:سلام به فاطمه زهرا قسم به ابوالفضل العباس قسم ،تا به این حال رفیقای خوبی مثل شماها ندیده بودم... خیلی بهم لطف دارین...خب این شباهتم شاید بخاطر این باشه که کارم با کامپیوتره و کلا کامپیوتر رو دوستدارم... بازم ممنونم هم از تو و هم از ملیکا و هم از بقیه رفیقامون ملینا سارا و زاگرس و آریا و آرین... خیلی خیلی گل هستین بخدا مرررررررررسی بشی همتون توی خوابم همیچین رفیقایی ندارم بخدا ممنون همتونم


هانی
ساعت21:29---21 اسفند 1394
سلام...اون کوچولوئیات که پستونک گردنته رو من با پستونکش بخورم....دومیه هم خوبه...سومی که تازه سیبیلات زده بیرون ..نه...خوشم نیومد...اونی که عینک آفتابی سرچشمته عالیه..دخترکشه...توی عکس که عینک دودی داری بقیه دوستاتو حذف کردی خوشم اومد...آفرین...خوب...اون اخریا هم که...راستی تو هم که مثل این بچه اینترنتیا از زاویه بالا عکس میگیری ..نمیدونی من حساسیت دارم به اون زاویه ای عکس گرفتن؟.....بعدشم ..به قرآن میخاستم بخاطر کلمه میمون که به خودت نسبت دادی اونقد اذیتت کنم تا نابود بشی ولی بخاطر اون پستونکه که گردنت بود توی اون عکس بخشیدمت...شما بخشیده شدید..ههههههههههه...خوب..ولی کلا عالی بودن...ایشالله که روز بروز خوشکلتر بشی....ولی اون تعریفایی که ازم نوشتی ..منکه دراونحد نیستم...نه..ولی...ممنون مرسی تشکررررررررررر
پاسخ:سلام رفیق تنهاییام..عزیزترین رفیقم خوبی داداشی؟ بخدا خیلی خیلی با ترس اینارو گذاشتم نه بخاطر اینکه برام شر بشه بخاطر همونی که تو بخاطرش خودتو اذیت میکردی....خلاصه حلالم کن داداش چشم آبی... آخه چاره ای نداشتم باید دوستای 7 ستاره ایم منو میدیدن... داداشی اونجا که گفتی عینک آفتابی اون همون عینک طبی منه که فتوکرومیکه و توی هوای سرد و زیر آفتاب شیشه هاش دودی میشه.... راسی تو هم که نوشتی من بخودم گفتم میمون....آخه کجا کلمه میمون میبینی هههههه اسپانیاس بابا چرا توهم زدی ههههههههههه مرسی از کامنت خوشگل ات عزیزی به مولا پسر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 21 اسفند 1394برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 7776
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1